26 de febrer 2009

Periostitis

Tinc hora pel proper dissabte 28 amb el Traumatòleg per ensenyar-li les radiografies i ecografies que hem varen fer ahir. De moment m´he estat documentant d´aquest coi de punyetera i indesitjable periostitis, al no saber el grau d´afectació estic convençut que possiblement hem fara fer alguna altra mena de proba per determinar-ho bé per poder tractar-ho com cal. Tot i així, millor no abançar aconteixements!

El següent link va a parar a una pàgina que tracta aquesta patologia, la inflamació del periosti. Trobo que és una de les pàgines on de manera instructiva, complerta i entenedora una persona se´n pot fer 5 cèntims del tema

http://www.championchip.cat/lliga2008/medicina/PERIOSTITIS.htm

A partir d´aqui, ja en puc treure algunes conclusions, el meu mal ha estat degut a no fer escalfaments previs, entrenaments progressius i segurament també gràcies al mal hàbit de fer gairebé sempre el mateix circuit i qui sap si amb un calçat no adecuat.



A banda d´això he près iniciativa, tan aviat com pugi vull tornar a donar guerra, m´aplico gel a ambdues cames un parell de cops mínim al dia, estiraments abundants i un massatget amb el preciat radio salil.



Continuo anant a la piscina, es l´únic que faig aquests dies, ahir m´hi vaig passar uns 55minuts. Res de l´altre món, simplement per no deixar caure fins al fons del pou la meva forma física. Malauradament continuo se´n incapaç de contar les piscines, per tant no se quans metres faig en una sessió.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
Perseverància, Voluntat i Constància